Friday, January 9, 2015

магия рук

 Եթե մեր օրերում մարդ կա ,որ կարող է իրեն թույլ տալ որ մտածի՛ թե ուլունքագործությունը մեր օրերի խելքի բանը չէ,ապա դո՛ւք հարգելիներս,չարաչար սխալվում եք:
  Ես շատ փոքր մարդ եմ որպեսի կարողանամ նկարագրել մեր օրերին պատկանող,մեր օրերի ճիչով առաջ գնացող գործերի մասին Ձե՛զ իրազեկելու,բայց էն ինչով ես եմ զբաղվում ,դրա մասին ու մեր օրերի համապատասցանությա մասին հաստատ տեղեկություն կարող եմ տալ:
     Վերջ ի վերջո Հայաստանը համարվել է արվեստի երկիր ևս , այդ իսկ պատճառով բացառել ուլունքագործության առկայությունը Հայաստանում,լիովին ներեցե՛ք,բայց անմտություն կլինի:
 պատճառ  1,մենք Հայ են, ու դա արդե ն իսկ հերիք է որ մեզ թույլ տանք մի քիչ մեր մասին մեծ կարծիք ունենանք , ու վոչթե մտածենք այդպես, այլ դա հենց այդպես է որ կա, մենք ամեն արվեստում ճկուն ենք ,
2,մենք տեղներս նստողմարդ չենք,դա փաստ է , ու եթե մի տեղ ենք գնում,կամ մի բան տեսնում մենք պիտի պարտադիր դա ուսումնասիրենք ու հասկանանք մենք կանք էտ գործում թե չէ,(ու հենց էդպես էլ ծնվեց իմ սերն առ էս արվեստ)
3,մենք ապրում ենք մոտ մ ի երկրին, որտեղ այդ արվեստն ուղղակի ոչ թե զուտ հոբբի է , այլ նաև ապրելու միջոց,հաաա,ճիշտ հասկացաք,դաաաա Ռուսաստանն է :D  , ու մենք դրա մի մասն ենք,կներեք հարգելիներս բայց ինձ թույ լ եմ տալիու գրելուոր րուսաստանի մեծ մասը հայեր են, փաստեր բերե՛ք որ սխալ եմ ու կջնջեմ այս տողս
 Ու եթե մտածում եք որ հայերս այս գործում առաջ չենք գնա , դա ասէլուց առաջ սկոճեք Ձե՛ր բերանները,որպեսզի այն չբարձրաձայնեք,քանզի հետո կփոշմանեք:Այսօրվա դրությամբ ուլունքագործությամբ ամեն երկրորդ  գիտակից հայը զբաղվում է,կամ ամենաքիչը գաղապար ուն ու ցանկանումէ զբաղվել այս արվեստով,այն արդեն կարելի է նաև այդպես կոչել:
 կան ծաղիկներ որոնք պարզ են ու հասարակ,իրենց տեղնիկայով,անգամ այնքան ,ո գործելուց դրանք խուսափում ես,բայց դրանգ հասարակության մեջ էլ հենց իրական գեղեցկությունն է արտացցոլվում:Մի խուսափե՛ք:






No comments:

Post a Comment