Friday, January 9, 2015

слепая мечта

Կարծում եմ որ մեր օրերում գիրք կարդացողներն ավելի շատ կլինեն քան այն ձևիստները , որ իբր հեռախոսով գիրք են կարդում բայց իրականում խաղ են խաղում,հուսով եմ որ իրոք կան էդպիսի կարդացողներ գիիրք կարդացողներ,քանի որ ես պատրաստվում եմ էստեղ հրապարակել իմ առաջին գիրքը,նախքան այն մրցոււյթի մասնակցության տալը ու եթե Աստծո հաջողությունն ինձ ժպտա ու ես հաաաղթեմ,մինչև տպվելն այն ուզում եմ Ձե՛ր դատին հանձնել,այն ֆանտաստիկ է ,և ինչ-որ չափով դրամատիկ,իհարկե շուտ է հուսալ որ այն էստեղ կտապալվի,քանզի ով կարդացել է այն արդեն շատ է հավանել, մոտավորապէս 10 հոգի,եվ ցանկանում են տպագիր տարբերակն ունենալ:
Հույս ունեմ դուք էլ այն կհավանեք,Այն իրոք արժե որ կարդաք,չեմ ասում նրա համա ր որ այն ես եմ գրել,այլ նրա համար որ այն իրու արժեկարդալ,ես ինքս վերջին 30 էջն անգամ,որ ոչմեկ դա դեռ չի կարդացել(վերջին 30 էջը) 4 անգամ կարդացել եմ կլանված ու չեմ էլ զգացել թե ինչպես է օրս կլանված գրքի մեջ անցել:

No comments:

Post a Comment